Doe normaal!

- Als je mijn slavin bent dan wil ik alles voor je bepalen.
- Maar we kennen elkaar niet.
- Dan zal ik alles voor je bepalen en minder dan alles zal het niet zijn.

- Als je mijn slavin bent dan zul je dragen wat ik je opdraag.
- Maar je kent mijn kast nog niet.
- Dan zul je alles dragen wat ik je opdraag en heel veel zal dat niet zijn.

- Als je mijn slavin bent zul je stoppen waarmee je bezig bent zodra ik je bel of sms.
- Maar je weet niets van mijn werk.
- Dan zul je onmiddellijk stoppen waar je mee bezig bent en beginnen waarmee ik wil dat je begint.

- Als je mijn slavin bent zul je komen als ik je roep en misschien liggen er dan een avondjapon op het bed en twee kaartjes voor de opera.
- Niemand in Nederland draagt nog een avondjapon naar de opera.

WAKE UP heren dominanten! WAKE UP en doe normaal.

Ik ben altijd weer onder de indruk van al die regels en regeltjes waar dominanten-in-spé mee op de proppen komen. Denkt men nu echt dat dominantie afgedwongen wordt of kan worden door regels?

Ik ben altijd weer verbaasd over dominanten die na enkele regels mail precies denken te weten wie je bent, wat je geschiedenis is, waar je behoefte aan hebt of naar verlangt, wat goed voor je is.

Waarom invulling geven aan wat een onderdanige vrouw zou willen voelen? Wat ik voel, is niet het gevoel klein te zijn al wordt mijn stem nog zo zacht. Al zou ik nog zo klein kunnen worden dan nog is het niet “klein zijn” waar ik naar verlang.

Waarom zou ik een meisje willen zijn? Dat was ik op de lagere school! Waarom zou ik me klein willen voelen? Vaak genoeg heb ik me klein, grijs en niet gewaardeerd gevoeld. Dat nooit meer!

Ook al zouden 95% van de onderdanige vrouwen wel meisje willen zijn, zich klein willen voelen, ik wil het niet dus ga daar niet vanuit nog voor je me zelfs maar aan de telefoon hebt gehad.

Zeg me niet wat ik moet gaan dragen, wat ik moet doen of laten, hoe ik me moet gedragen of wie ik moet zijn als ik jouw slavin ben. Dat ben ik nog niet en op deze wijze zal ik het niet worden ook.

Ik ben geen standaardslavin. Er bestaan geen standaardslavinnen. Waarom dan al die aannames? Een echte dominant, een Man, mijn Man, heeft weinig tot niets nodig om mij te doen voelen wie de baas is.

Leer me kennen, mijn kracht en mijn zwakte, mijn liefde en mijn allergie. Leer me kennen en ga daarmee aan de slag. Gebruik wat ik je geef, gebruik dat wat ik met je deel, geef me het gevoel waar ik naar verlang. Maak mij de jouwe en wees de mijne, en doe normaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten